//EbTiS@M//: pmr result will come out~!! i'll take it tomorrow

Entry About Shout Friends Follow D'Board



  • 안녕하세요,السلام عليكم and こんにちは!! meh ah terjah my blog^^,jange duk sege2 lah deh? xyoh wak malu..xpo sayo xmaroh eh! >.<


  • nok g jale nge pupu
  • korean language
  • aktiviti kt sekolah MTM
  • exam is end
  • saya budak politik
  • PMR's Victim
  • adikku kaki origami
  • happy birthday cho kyuhyun~!!
  • ~Gambar Editku~
  • Time To Go To School!
  • Tue Rumoh^^

    저에게 연락

    감사합니다
    05:04 | 1 Cloud(s)
    pmr result will come out~!! i'll take it tomorrow


    Assalamualaikum


    yeah tomorrow akan menjadi sejarah to me!!
    GONNA DIE~

    saya ade bace kt twitter yg tahun ni,batch 98 telah pecahkan rekod!!
    99% dapat straight A!!
    wow,amazing right?
    tapi,xleh nk jamin yg aq akan tergolong ngan sep2 9A...
    erkk..

    saye xberani nk target yg saye dapt 9A,
    memang saye nk dapat 9A..tapi tetap saye xberani nk target.
    pelikkan saye?
    klu orang akan ckp "nanti kalau ibtisam dapat 9A,...bla2.."
    confirm saya jwb "xkkan dapat 9A unyerr"
    sbb saye tahu,yg saye xkkan dapat 9A hhohohoho^^
    sedih tak idup saye? menyedihkaan betullah.


    tngk muke spongebob sy tu? cam pelik jer...cam buruk jerr
    cam xtau nk ckp ape..

    hahaha memang kelakar ah spongebob ni *dirimu akan selalu menjadi pujaan hatiku! hahaha^^
    insyaALLAH saya akan dapat result yg cemerlang nanti esk hihihihi^^ doakan saya tau
    klu dapat 7A pon dah kire OK dah,saye redhooo...

    doakan saya tau

    Assalamualaikum

    19-12-2013
    akan menjadi sejarah


    1 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    Gud luck ye. :) Kite same2 mendoakan yg terbaik hihi.


    Post a Comment