//EbTiS@M//: saya budak politik

Entry About Shout Friends Follow D'Board



  • 안녕하세요,السلام عليكم and こんにちは!! meh ah terjah my blog^^,jange duk sege2 lah deh? xyoh wak malu..xpo sayo xmaroh eh! >.<


  • PMR's Victim
  • adikku kaki origami
  • happy birthday cho kyuhyun~!!
  • ~Gambar Editku~
  • Time To Go To School!
  • karya temanku
  • orang hina islam
  • cho kyuhyun
  • selesai sudah
  • Budak Baru
  • Tue Rumoh^^

    저에게 연락

    감사합니다
    02:37 | 1 Cloud(s)
    saya budak politik

    assalamualaikum semua...





    skrang saya nk citer nih haa...memandangkan saya lepas exam dah,so ade time nk mengepost right?
    ok,saya mengaku saye memang kuat sngt politik!!!
    smpaikan adk2 skolah saya habis gelar saya "KAKAK POLITIK"
    what the point?
    huhuhu whtvr
    memanglah saya politik,ade sbb saya berminat tentang politik.
    tp,saya minat politik pon...bukan semua ahli2 politik saya kenal name dier haisshhh xde mase saya nk ingt name diorang *xde mase ah
    tp,saya peminat no.1 TOK GURU!!

    LOVE TOK GURU NIK AZIZ NIK MAT SESANGAT!!


    dia adalah idola saye yg pertama
    you know,klu saya jumpe dier,saya cam...terpaku dan teruje sesangat!!
    terpaku saya tu cam jumpe ngan kyuhyun-super junior tau *boleh dikatekan begitu lah

    nk ade bukti tentang betape politiknyer saye? jom kiter tngk!
    time PRU13,saye banyk gak post pasal politik2 nih!!













    politik tak?huhuhu jangan terkezzzuut tau~ ha'a 3hari nk PRU13,saya dan keluarga pergi belaghok tau!!
    memang terbaik sep2 PAS
    PAS FOR ALLZ!!

    ni time g solat munajat *sep2 pas


    ramai kan? fuuyooo!!! hebat giler sep PAS!!

    bangge jadi sebahagian dari diorang huhuhu
    kehebatan PAS





    ade lagi cume xamk gmbr,pasal malam...xnmpk *camera babak koksee huhu >.<
    maybe that's all jer..ape2 pun
    thankyu sbb sudi bace
    assalamualaikum
    PAS FOR ALL 
    PAS FOREVER
    PAS IS THE BEST
    PAS AMAZING
    PAS IS CLEVER
    PAS IS FAIR
    PAS FOREVER THE BEST
    UNDILAH PAS!!
    *untk PRU14 nanti

    1 Comments:

    Blogger hanan gurlz :) said...

    4evr PAS


    Post a Comment