//EbTiS@M//: happy birthday cho kyuhyun~!!

Entry About Shout Friends Follow D'Board



  • 안녕하세요,السلام عليكم and こんにちは!! meh ah terjah my blog^^,jange duk sege2 lah deh? xyoh wak malu..xpo sayo xmaroh eh! >.<


  • ~Gambar Editku~
  • Time To Go To School!
  • karya temanku
  • orang hina islam
  • cho kyuhyun
  • selesai sudah
  • Budak Baru
  • Tue Rumoh^^

    저에게 연락

    감사합니다
    08:33 | 2 Cloud(s)
    happy birthday cho kyuhyun~!!







    hello...assalamualaikum and annyeong haseyo semua~! lame xupdate hahahahaha pasal dk buat homework dan kelas tmbhan..well inilah budak PMR kan?

    ok tp disebabkan hari ini hari special my bias hahaha luangkan mase sekejap kua~kua~kua *menyampah aq~!

    memang banyak sangat orang wish kat kyuhyun oppa.haha kyuhyun kan popular betul tak? kalau bagi orang yg hate kyuhyun tuu jngn laah benci sesangat yee..kesian kat dier tetibe jer korang benci dier~! padahal dier tak sakiti korang pon *kaan dah kene ceramah...

    here we go!!













    hampir semua twitter post pasal kyuhyun oppa~! hope @GaemGyu akan terharu huhuhu =D




    wow!! daebak kan?? jinjia daebak!! hahahaha kyuhyun is amazing..oit!saya pun xterlepas peluang tau...saya wish gak~!

    accually saya baru balik dari kuala lumpur..hadoii pergi negeri sembilan lah pergi selangor laah penat sngt~! tp sanggup jugak saya main laptop eh? hahaha you what? saya jumpe CD boys in city wooo..best~!


    hope nanti dapatlaah aq beli due2 ni...klu sexy free and single tuu memang confirm dah belii~!

    haissh boys in city tuu...aigoo mahal sangt laah...harge dier mencecah 300 ringgit wooo!!









    that my wish...hahaha cutenyer kyuhyun kan?? hihihihi bagi saya die memang ciri-ciri lelaki yg saya idamkan selame ni...pade mulenyer saya fikir macalah ada orang lelaki cam tu...but now i found him!!
    semoga cho kyuhyun masuk islam dan cipta nasyid2 yg best!! jadilah macam MJ kiter...hhuhu 
    memang kejam gile aaah bg ornag yg membunuh MJ tuu...hate them! kesian kt MJ saya tau..

    ok goodbye now,besok ade watikah pengawas sekolah dan perjumpaan rumah sukan merah~! memang penat aah ...sains xsiap agh ni ape kes aah..baru balik besok pergi school dh~! huhuhu inilah dugaan hidup kan? ok

    assalamualaikum warahmatullohi wabarokatuh my chingus
    and annyeongi kaseyo!!!

    gumawo sbb sudi bace my blog keyy?? tata titi tutu huhuhu =D







    2 Comments:

    Blogger Unknown said...

    kyuhyun sokmo!

    Blogger bucik bucak said...

    hahahaha..kyuhyun~ miss kyu tuu kee =D


    Post a Comment