//EbTiS@M//: PMR's Victim

Entry About Shout Friends Follow D'Board



  • 안녕하세요,السلام عليكم and こんにちは!! meh ah terjah my blog^^,jange duk sege2 lah deh? xyoh wak malu..xpo sayo xmaroh eh! >.<


  • adikku kaki origami
  • happy birthday cho kyuhyun~!!
  • ~Gambar Editku~
  • Time To Go To School!
  • karya temanku
  • orang hina islam
  • cho kyuhyun
  • selesai sudah
  • Budak Baru
  • Tue Rumoh^^

    저에게 연락

    감사합니다
    08:53 | 0 Cloud(s)
    PMR's Victim




    assalamualaikum

    hai~! lame xpost..skrang dah start nk busy dah~ korang kan dah tahu bagi kakak2 dan abang2 yg dah melepasi ting.3 laah.
    banyk sngt kerje kursus kene buat! korang2?? *sep2 PMR this year
    kerje kursus geog,sej,khb,waahh~! memang fruss ergghhh!!
    korang rasakan,patut tak saya pindah skolah?? patut tak?
    saya rasa cam xpatut laah~ sbb saya sayang sngt nk tinggal kawan2 saya dan cikgu2 yg sporting ngan saya.
    apa patut saya buat?
    kalau saya pindah MMP sekali pun,maybe saya xakkan dapat kawan yg sebaik,secantik,sejujur,senakal,sehebat,selucu FIINA ISLAND'S geng~!?
    maybe saya xakkan ada geng disana.kemungkinan saya jadi budak xbaik eh?
    sbb kebanyakkan orang MMP,dier ade pakwe..saya xnklaah jadi cam tuu
    *saya bukan nk burukkan nama skol MMP yee...
    just...you know?? ermm faham2 laah ='(
    mungkin saya akan selalu menangis disana sbb saya terlalu rindukan teman2 saya eh?
    mungkin saya xakkan dapat jumpe dngn cikgu2 yg secantik,sebaik dan sesporting cikgu2 di skol MTM eh?
    memang bnyk sangat tanda tanya saya disini...
    saya dah buat keputusan,saya xnk pindah skol...saya masih nk bersama teman2 saya di MTM
    diorang dah memang ckp baik sangt dngn saya.
    saya suka sesangat...saya happy sesangat dan saya amat besyukur dgn kurniaan
    ilahi..terima kasih ya allah kerana telah kurniakan sahabat2 yg baik buatku!!

    skrang saya akan berjuang bersama teman2 untk menaikkan nama skolah saya iaitu MTM~!! insyaallah MTM akan memecahkan rekod baru PMR tahun ini~!



    maybe my table became like this~! STUDY SMART DON'T STUDY HARD!!


    or it became like this???hahahahha~! sorry,saya xsuka kalau saya membaca time2 saya mengantuk.
    kalau saya mengantuk,saya akan masuk bilik dan ZZZZzzzz....
    huhuhuhu *saya budak rajin!! =_='

    apa2 pon..azam saya,nk cemerlang dalam keputusan PMR this year...
    insyaallah bleh..amin.korang doakan saya tau biar saya dapat
    9A PMR 2013~!!

    maybe sakat nier jer..saya dah nk g ZZZzzzz....
    *faham2 laaah huhuhu
    assalamualaikum dan terima kasih sbb sudi bace my blog...thankyu


    BFF *tmbh AINA kt kanan dan FARAH kt kiri and it became PERFECT!!

    FIINA ISLAND
    F-FARAH SYATIRA
    I-IZZATI MARDHIAH
    I-IBTISAM MOHAMAD
    N-NURUL IMAN AZIZAH
    A-AINATUL HUSNI
    IS-IS
    L-LOVELY
    A-AMITY
    N-NEVER
    D-DIES

    forever yours~!!saranghaeo chingu =D

    0 Comments:


    Post a Comment