//EbTiS@M//: korean language

Entry About Shout Friends Follow D'Board



  • 안녕하세요,السلام عليكم and こんにちは!! meh ah terjah my blog^^,jange duk sege2 lah deh? xyoh wak malu..xpo sayo xmaroh eh! >.<


  • aktiviti kt sekolah MTM
  • exam is end
  • saya budak politik
  • PMR's Victim
  • adikku kaki origami
  • happy birthday cho kyuhyun~!!
  • ~Gambar Editku~
  • Time To Go To School!
  • karya temanku
  • orang hina islam
  • Tue Rumoh^^

    저에게 연락

    감사합니다
    09:24 | 0 Cloud(s)
    korean language



    assalamualaikum^^

    heyp!saya nok kecek pasal bahasa korea nih..
    siapa sangke,saya budak baru minat korea ni pandai membaca =)
    membace ajer,bukan faham pon bahasa korea.yang tahu pun,sikit2 ajer hihihi^^
    saya minat korea time form satu_2011
    and until now ler -__-
    bukan nok nyoho,just share jerr
    mane tahu ade orang nk belajar bahasa korea ngan saya,i mean..membace hoho
    tp,saye bukannyer arif sngt
    membce pon masih tersekat-sekat T^T
    xpe

    buah cempedak diluar pagar,
    ambil galah tolong jolokkan;
    saya budak baru belajar,
    kalau salah tolong betulkan^^

    xgitu my friends?
    mesti korang dh pernah dngr dah pantun nih
    kan...kan..kan..?
    sokey guys,saye tolong ingtkn hohohoho

    saye nk kongsi satu bende nih,sy ade kasut korea yg saya impikn
    but...
    don't know,perhaps..i can't get it!
    and perhaps i can!! hhohoho insyaAllah klu ade rezeki
    amin


    comelkan? amazing!
    bloody brilliant!!
    it's RM90 and above T.T

    that's all guys,thanks bb sudi bace my blog^^



    0 Comments:


    Post a Comment